کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316744 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید پایدارتر از آی‌اواس

طبق گزارش منتشر شده توسط Blancco Technology Group، آیفون در سال گذشته به دلیل اختلالات فنی و درصد بالای خطا، تنزل رتبه‌ زیادی داشته است. در ادامه این مطلب میزان پایداری دو سیستم‌عامل را بررسی می‌کنیم.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازآی تی ایران؛ طبق این گزارش، باگ‌ها، مشکلات باتری، Crash کردن و مشکلات از این قبیل، درصد خطای دستگاه‌های تحت سیستم‌عامل iOS را از 15 درصد در سال 2014، به 62 درصد در پایان سال 2016 رسانده است. منظور از خطا در این گزارش همان باگ‌ها، Crash کردن و مشکلات اجرایی است و ربطی به اختلالات و مشکلات سخت‌افزاری ندارد. بسیاری از طرفداران اپل دلیل این مشکلات را خالی بودن جای استیو جابز و مدیریت او  می‌دانند.

در همین دوره درصد خطای محصولات اندرویدی از 85 به 47 درصد کاهش یافته است و به این ترتیب اندروید حالا پایدارتر و مطمئن‌تر از آی‌اواس کار می‌کند. نامطمئن‌ترین آیفون نیز آیفون 6 با 16 درصد خطا است و آیفون 6s و 5s نیز با 8 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

اما نسل جدید یعنی آیفون 7 و 7 پلاس درصد کمی از خطاها را به خود اختصاص داده‌اند. مجموع گزارشات روی هم رفته تنها 3 درصد خطا را برای این دو مدل جدید نشان می‌دهند که بیشتر این گزارشات در بخش خالی کردن باتری، مشکلات اتصال وای‌فای، اختلالات بلوتوث، مشکلات صفحه نمایش، برنامه‌های مختلف و همگام‌سازی تصاویر بوده است.

در بخش اسمارت‌فون‌های اندرویدی، تعجی ندارد که سامسونگ با 16 درصد خطا در صدر این لیست قرار دارد و البته تا اینجای کار بزرگترین فروشنده اسمارت‌فون‌های دنیا نیز محسوب می‌شود. موتورولا و شیائومی با 3 درصد، سونی با 4 درصد و لنوو با 5 درصد به ترتیب در رده‌ی بهترین‌های اندروید قرار دارند.

خروج ناگهانی از اپلیکیشن‌ها(کراش کردن)، دمای بیش‌ از حد موبایل و مشکلات هدفون عمده‌ گزارشات کاربران در بخش آیفون را تشکیل می‌دهند. مشکلات دوربین، مشکلات USB، اختلالات آنتن‌دهی و سرعت اجرا پایین هم رایج‌ترین خطاهای دستگاه‌های اندرویدی گزارش شده‌ است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35798 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/12/11 تعداد مشاهده: 2896
کلید واژه ها: ,
سافت گذر